Wednesday, February 9, 2011

History that'll remains forever.


haihh..tak tau la asal aku nk mengeluh skrg ni.tp bila difikirkan balik,dah nak masuk 1tahun10bulan dah aku dengan dia.sehari je lagi.masa yg berlalu tak rasa lambat langsung!kalau nak diingatkan masa aku baru kenal dia dulu..pelbagai liku-liku kehidupan yg aku dah lalui.yg paling banyak aku mencuba adalah waktu untuk memperbetulkan kesalahan aku yg bergelen-gelen banyak tu lah.perggh.tp sekarang,alhamdulillah aku bahagia dgn si dia.bukanlah nak kata besar kan geng,tp itu perasaan yg aku rasa bile terfikirkan dia.bahagia*
untuk tahun ni,kitorang ontheway masuk 2tahun.itu lagi lah membawa kpd tanggungjawab yg lebih banyak bagi aku untuk jaga dia.yelah,masing-masing dah besar.masalah dtg lg lah aku 'masuk air'!aku harap dengan adanya dia dalam hidup aku sekarang dapat menjayakan masa depan kami bersama.dapat merasai bahagia sepertimana orang lain dapat sehingga ke jinjang pelamin mereka semua.dengan dia ni,ada masanya semua kita salah.tp biasalah,aku fhm sikap orang perempuan..terutamanya dia yang dekat dengan hidup aku.so benda tu dah jadi macam perkara biasa.memang kita lelaki takkan duduk diam kalau kita tak mengaku kita yang salah..tp bila difikirkan balik,memang aku je yang selalu buat salah dekat dia?ha lepas tu baru la dia mula naik angin.hahaha.syok gila bila teringatkan balik sejarah2 detik dengan dia ni.sekarang,aku dah buat new post ni dekat blog aku..so,post ni akan terus jadi sejarah dalam hidup aku dengan si dia even KALAU hubungan kita tak menjadi..aku nak dia tahu yang aku betul-betul sayangkan dia tk kira dlm keadaan apa sekalipun.dan aku harap,dia akan terus ada untuk aku bagi support dan bahagia bersama.itulah visi dan misi semua pasangan kan?barulah serasi bersama.hahah.. sekarang baru aku tahu kenapa aku mengeluh tadi.
sampai sini je kisah aku untuk hari ni.
Happy Anniversary Sayang. 10.02.2011 (1tahun10bulan)

No comments:

Post a Comment